HTML

Mi ez a cirkusz?

Friss topikok

politika és hányinger

2013.09.27. 09:39 miezacirkusz

Irtsuk ki a baloldali résztvevőket a magyar kultúrából!

Címkék: politika kultúrharc

Volt egy szekszárdi fideszes országgyűlési képviselő, Hadházy Ákos, akinél annak idején kiütötte a biztosítékot a trafikmutyi, és nyíltan beszélt arról, hogy politikai döntések születtek a pályázatok "elbírálásakor". Hangot adott nemtetszésének, majd ennek egyenes következményeként kilépett a pártból is (ami érthető: ebben a demokratikus pártban nem lehet senkinek magánvéleménye, főleg nem kritikai jellegű).

Mint mindenkinek, ennek az embernek is van egy apja, aki állatorvos Szekszárdon. Néhány napja történt, hogy a Szekszárdi vasárnap nevű hetilap egyik szerkesztője riportot akart készíteni az apával. A riport apropóját az adta, hogy az újságban évek óta fut egy Érdekli? Bemutatjuk! című rovat, amelyben mindig az éppen megszólaltatott alany jelölheti ki, hogy ki legyen a következő heti "áldozat". Így jutott el a lap vezetője Hadházy Ákos apjához. Tehát nem politikai ok, hanem a saját gyakorlata vezette az újságot a riport készítéséhez.

Miután a riportot az újságban beharangozták, a (fideszes) polgármester leváltotta a lap vezetőjét, és a riport soha nem hangozhatott el. Még a rovatot is gyorsan megszüntették.

Nem új jelenség ez. A Fidesz hatalomra lépése után sorra lemondatták a baloldali színészek korábban meghirdetett fellépéseit különböző vidéki színházakban, művelődési házakban. Olyanokat is, amelyekre a jegyeket már előre eladták, és telt házzal ment volna az előadás. Bajor Imre mesélte a tévében, hogy őt telefonon hívta fel az egyik vidéki vezető azzal, hogy nagyon sajnálja, tudja, hogy ez az eljárás disznóság, de tőle ezt várják el ("ott fönt"), nem tehet mást, mert neki családja, gyerekei vannak. 

A színházigazgatók kinevezése körül jól tudjuk, mi megy 2010. óta. Még talán megértő is lennék (nevezze ki a fenntartó azt, akit akar!), ha nem játszanák el a demokrácia látszatát. Pályáztatással, ahol a szakmai zsűri 6:2 arányban megszavazza az egyik jelöltet (Új Színház: Márta István), majd az önkormányzat kinevezi a másikat (Dörner György). Minek ez a színjáték? 

A kultúra irányításába minden eddigi politikai vezetés direkt módon beleszólt. Ám az, ami most megy, már a diktatúrákat idézi. Ahol nem arról van szó, hogy kedvező helyzetbe hozzuk a mi eszméinkhez közelebb álló művészetet, hanem arról, hogy elhallgattassunk minden mást.

77 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://miezacirkusz.blog.hu/api/trackback/id/tr285535834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

HomicideWatch (törölt) 2013.09.27. 20:22:04

Az msz(m)p-tôl tanulhattak sajnos, örülj, hogy meg vannak még a körmeid.

HomicideWatch (törölt) 2013.09.27. 20:23:56

A média is és a színház is ezzrl a sírással van telephone, most màr tényleg elnyomhatnák mert kurva unalmas kezd lenni.

maroz 2013.09.27. 20:37:16

De sebaj, 2014-ben Steiner csapatai délről felszabadítják a ballibet és onnantól majd Szanyi Tibor fogja a tíz deka párizsit és a két zsömlét osztogatni ennek a Szekszárdi vasárnapnak is és akkor merjen a szaros firkász nem olyasmit írni, amit a Párt elvár tőle!

(Az az igazán szomorú, hogy ez alapvetően egy tényleg szomorú történet, már ha igaz. Sajnos ebben se lehetünk biztosak, hiszen mi, akik nem Szekszárdon élünk és nem vagyunk bennfentesek csak a médiából értesültünk a dologról, a média pedig minden, csak nem megbízható. De tegyük fel, hogy igaz a történet. Röviden és lényegre törően elmesélve kicsalna az emberből minimum egy szomorú sóhajt, de így, hogy össze lett kütyülve a baloldallal pont hogy az ellentétes hatást váltja ki, hiszen felidézi az emberben, hogy rosszak, rosszak ezek a mostaniak, de hát az a bizonyos ballib is hasonlóan ergya volt, így a szomorú legyintés átlényegül egy picit ingerült, de leginkább unott és lemondó legyintéssé.)

baldoc 2013.09.27. 20:47:09

@HomicideWatch: Valóban kurva unalmas lesz , ha csak fidesz párttagkönyv vagy hosszú nyelv jellemzi majd a magyar kultúra képviselőit !
De minek is ide kultúra , ahhoz minőség is kell !Az pedig zavarja a hitványakat , jó nekik
a sekély pocsolya , csak legyen nemzeti !

putris72 2013.09.27. 20:49:24

Sajnos a baloldal elfelejti,hogy a demokrácia az nem azt jelenti,hogy mindig mi mondjuk meg a tutit!!Persze amikor ők rakták a pozíciókba,a nekik szimpi embereket az nem volt baj!Amikor őket gyanúsítgatták a láncszavazással,meg a szavazok utaztatásával akkor az nem volt törvénytelen!!A tv2 rtl-klub archívum tudna mesélni 2002-óta!Sajnos az MSZP mindent csak akkor lát törvénytelenek,ha más csinálja,ha ők akkor az belefér a demokráciába!Szerintem,meg ha törvénytelen akkor mindegy ki csinálja akkor az!!Ha most az akkor eddig is annak kellett volna lenni!Ne a fidesz,hanem az mszp viszi mindenbe be a politikát!

csak egy néző 2013.09.27. 20:52:25

Minden magyar,színház élére a mélymagyar Kerényi elvtársat!!!
Minek bohóckodni mindenféle pályázatokkal?

baldoc 2013.09.27. 20:53:14

@maroz: Látszik , hogy nem hallgatsz valódi médiát , pl. Klubrádiót , ott maga Hadházy Ákos
mondta el , hogy ez történt az édesapjával !Így az írásod nevetséges próbálkozás volt !

baldoc 2013.09.27. 20:57:04

@putris72: Ugye tükör előtt írtad ezt a helyzetértékelésedet ?

zobod 2013.09.27. 20:58:36

Egy gusztustalanul kiteregetett fideszes belvillongást nem kellene összemosni a ballib kegyencek és rezsimtibik ejtésével.

Feketeistván 2013.09.27. 21:10:49

Milyen belvillongást ? Ez nekem nem annak tűnt, hanem egy szar komcsi tempónak, annak is a sötétebb időszakából.

zobod 2013.09.27. 21:38:56

@Kicsinko: persze, évekig ott ül a brancsban H.Á., aztán egyszer csak megvilágosul, milyen korrupt közegben kell neki politizálni, és pont a hvg-t kéri fel ennek az állítólagos ügynek közzétételére. Ugyan már. A vádakból végül mi lett bizonyítva? Egyelőre annyi történt, hogy nyilvánosságot kapott egy állítás, amit még az ellenzék sem nagyon visz tovább, mert fogalmuk sincsen, mi az igazság. Ha lenne valami kézzelfogható, akkor tovább ütötték volna ezt az ügyet. Látod, a drogfogyasztással vádolt képviselő esete is azt bizonyítja, ha van bármi ami a legkisebb gyanú keltésére is alkalmas, azzal előállnak.

dr. Kóser Malac™ (a legnagyobb demokrata civil)! 2013.09.27. 21:45:32

Ha egy színészt az jellemez, hogy milyen "oldali", akkor annyit is ér.

baldoc 2013.09.27. 21:50:19

@zobod: Ne hitegesd magad a mai ellenzéknek nincs Poltja , mint anno , hogy bilincsben fotózkodhassanak és főleg médiája , hogy a fotókat mutogathassák a népnek ,mint 2010 előtt !

jo20000 2013.09.27. 21:50:44

@putris72: Nagyon kényelmes álláspont egyenlőségjelet tenni a baloldalinak nevezett kormámyok és a fidesz disznóságai között. De ez majdnem ugyanakkora demagógia, mint a két fél legszélén lenni. Minőségileg más, sokkal szarabb az ami most van. Kb. annyi a különbség, mint a nyolcvanas és az ötvenes évek között. Bármikor a nyolcvanasat választanám. Lidérc, ami most folyik az országban: egyes pontokban kegyetlen elnyomás, kontraszelekció a köbön, hazugság a negyediken. Ami a kultúrát illeti, a röhelyes nemzetieskedés meg a mindenféle fétisek és bálványok imádata, meg a bármihez való kényszeres igazodás kiegészülve a nem igazodók eliminálásával - megöli a kultúrát. Illetve underground szintre kényszeríti, ahol aztán megint szabad lehet.

Muzsikok közt 2013.09.27. 21:58:15

Nagyon helyes, ki a balosokkal az (állami pénzből élő) színházakból és az (állami pénzből élő) lapokból. Bőven elég szart lehet fogyasztani a kermédiában tőlük enélkül is.

Köszi

Libatolvaj takarodj 2013.09.27. 22:11:14

A baloldal katasztrofális vereséget szenvedett a választásokon, de azért legyenek mégis mindenhol ott az emberei? Így kellene csinálni?

Akkor mi a fasznak lenne választás, ha úgyis mindig mindenhol a ballibek ülnek bent választásoktól függetlenül?

Üljenek olyan posztokba ahol nem az ÁLLAMI pénzeket akarják elszívni, hanem éljenek meg MAGÁN pénzekből, Soros egymagában adhatna nekik évi 100 milliárdot kultúrára és a vagyonán meg sem látszana. Hol vannak a ballib milliárdosok miért nem adnak ennyi értékes művésznek?

Éljenek meg a piacról ne a magyar államon akarjanak élősködni.

acetil 2013.09.27. 22:14:08

Szabó István ma is leforgathatná a Mephistót, egy az egyben, kortárs szereplőkkel: Balázs Péter, Kerényi, Vidnyánszky, stb. Pontosan róluk szól.

barli 2013.09.27. 22:14:49

Off:
Nem tudom Ti hogy vagytok vele, de nekem tele van a tököm ezzel az új mondat/szókiemelös stílussal amit néhány blog nyom mostanában (mind baloldali, ugyanazok írják?). Hát ennyire nyomi az átlag blogolvasó, hogy rá kell vezetni a lényegre? Kérem kapcsolja ki :)

Muzsikok közt 2013.09.27. 22:18:45

@barli: Ez kell a baloldali olvasónak, bár képregény vagy sima képek jobban passzolnának. Olvasni nem tudnak/akarnak.

J.László 2013.09.27. 22:23:04

"Irtsuk ki a baloldali résztvevőket a magyar kultúrából!"

Végre leírta már valaki.

baldoc 2013.09.27. 22:25:24

@Libatolvaj takarodj: 2010.-ben 70 ezer szavazattal kapott többet a Fidesz , mint2006.-ban az MSZP és az SZDSZ együtt . Azért kapott ki annyira baloldal , mert nem mentek el a baloldaliak szavazni és nem azért , mert olyan nagyon sokan mentek el a Fideszre szavazni !Ezért nem jogosult a Fidesz mindenre ! A ballib milliárdosok jól mondod külföldön vannak ,itthon a jobboldalon vannak a milliárdosok és amúgy miért is nem cáfolják ,hogy OV. az öt leggazdagabb magyar között van ?

bioLarzen 2013.09.27. 22:28:47

Azt sajnálom csupán, de nagyon, hogy az országnak az a része,aki ma a magyaroszági létet harcként fogja föl, és amíg az az ellenségnek rossz, addig mindenre hajlandó, pusztít, rombol bármit (kultúra, oktatás, gazdaság, egészségügy, köz- és jogbiztonság...) - az nem gondol bele abba, hogy mi lesz, ha majd "győznek" és ott állnak majd a füstölgő, élhetetlen romhalmaz közepén...

bio

(PS: ... immáron elenség nélkül, akit szidni, okolni lehet.)

baldoc 2013.09.27. 22:29:12

@J.László: Nem , a nácik már rég leírták!!

bioLarzen 2013.09.27. 22:29:54

Erratum: "ellenség".

bio

J.László 2013.09.27. 22:32:36

@baldoc:
Már nem tudtam mi hiányzik. A jó öreg nácizás. Figyelj: ti el tudtok egyáltalán élvezni "nácik" nélkül?

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 22:33:12

"sorra lemondatták a baloldali színészek korábban meghirdetett fellépéseit különböző vidéki színházakban, művelődési házakban. "

Lehetne kicsit konkrétabban? Milyen baloldali színészek? (Úgy mellesleg: mitől baloldali egy színész?) Melyik város? Mikor? Ki fizette volna?

Mert így ez csak a szokásos vonyítás a holdfényes éjszakában, hogy "jajjaj ezek kiircsák a balloldalt"

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 22:37:54

@acetil:
"Szabó István ma is leforgathatná a Mephistót"

Le bizony, saját magával a főszerepben. Az lehetne a címe "Hogyan írtam jelentést Képesi Endre néven az állambiztonságnak a színészekről, melynek következtében jól megszívatta őket a baloldali diktatúra"

putris72 2013.09.27. 22:39:25

Megmosolyogtató,hogy menyi ember él még burokban Magyarországon!A (rendszerváltozás) óta,minden kormány váltásnál,ez megy!Jön az új kormány és mindenhova a saját,és neki szimpatikus embereket rakja!Mindegy az,hogy politika,kultúra,oktatás!Ez megy több mint 23 éve!Vicces,hogy ez viszont mindig csak akkor kap nagyobb hangsúlyt ha jobboldali,történetesen a Fidesz kerül hatalomra!Ehhez még csak tükör sem kell,csak figyelemmel kell kísérni az eseményeket!Ember te milyen kegyetlen elnyomásról beszélsz!??Kit nyomnak el és hol???A Fidesz most azt teszi amit az MSZP tett!!Az,hol elnyomás???Oda mész ahová akarsz,azt írsz amit akarsz azt teszel amit akarsz!!Az ez esetleg nem tűnt fel,hogy amikor ugyan ezt az MSZP csinálta,az esetleg másnak nem volt szimpatikus!Még sem voltak tele az origó,és az index blogjai!Teszem azt,ha az ellenzéki összefogás nyer jövőre,és mindenkit el zavarnak akit a Fidesz bármilyen vezetői pozícióiba rakott akkor az,hogy ítéled meg mindegy, hogy a mandátuma még 2-3 évig szólna!!Az demokratikus lenne neked!Sajnos a pártok,már nem politikai ellenfelek,hanem ellenségei egymásnak!Tetszik nem tetszik ebben az MSZP jár az élen,a Fidesz meg követi!!

baldoc 2013.09.27. 22:39:31

@J.László: Nézd meg a Mephisto-t !! De javu !!
Tehetek róla , hogy Klaus Mann a nácikról írt ilyeneket ?

Pagnar 2013.09.27. 22:41:37

@baldoc: " Látszik , hogy nem hallgatsz valódi médiát , pl. Klubrádiót "

Lol, igazi mediai, mi, elvtars?

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 22:41:58

@J.László:
Godwin törvénye pont olyan örök, mint egyes baloldali vitatkozók stupiditása

hu.wikipedia.org/wiki/Godwin_t%C3%B6rv%C3%A9nye

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 22:48:13

@barli:
Ezt a sablont kapták Ron Werbertől, aztán kiadták nekik nem szabad átformázni

baldoc 2013.09.27. 22:49:19

@putris72: Gondolom arra gondolsz ,hogy a ballib alatt dolgozhatott Járai, Polt , Kerényi , Such , Pállfy István ,Kondor Katalin stb.

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 22:51:07

@Pickles:
Egy színész játsszon a színpadon vagy a filmben, és köszönje meg ha gázsit kap érte. Egy nagy szereptévesztés, ha azt hiszi a nézeteiért kíváncsi rá az ember

acetil 2013.09.27. 22:58:29

@zengjen a dalunk fajtárs: hát ja ő is hibázott, bár 1 évvel 56 után egy véres diktatúrában lezárt határok közt kicsit talán más a nyomás ereje mint ma. lehet rúgni szabót, de ettől még amit írtam az igaz. sorban adják el a lelküket a jobbos művészek orbánnak, és a romlás már olyan mértékű, hogy nem is titkolják vagy szégyellik különösebben, a politikai korruptság már kezd elfogadott normává válni.

csavari 2013.09.27. 23:00:54

miezacirkusz

Te féreg egyetlen apró dolgot felejtettél el megírni mégpedig azt, hogy a fajtársaid amikor hatalomra kerültek mindenhonnan kirúgták a normálisa értéket képviselő színházi, kultúrházi vezetőket és a söpredéket ültették be ezekbe székekbe! Nem értem hogy miért kellett erre ennyi időt várni! Azonnali hatállyal ki kellett volna a buzi zsidó söpredéket ezekből a székekből!

baldoc 2013.09.27. 23:04:42

@csavari: Hogy végre színházba járhassál, ez akadályozott meg ?

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 23:15:20

@acetil:
"lehet rúgni szabót"

Végre egy konkrét név, hogy ki az a baloldali akit bántanak a fassiszták!

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.27. 23:22:22

@acetil:
Szabó István jelentései azért elég rázósak voltak. Nem hiszem el, hogy ne lehetett volna visszafogottabbnak lenni, kevésbé bemártani másokat ha tényleg meg akar maradni tisztességben. Igaz, akkor nem csináltak volna belőle felkapott rendezőt, hanem eltűnt volna a süllyesztőben, vagy névtelen marad

putris72 2013.09.27. 23:23:03

baldoc:Igen ha neked így szimpatikus akkor rájuk is gondolhattam volna!A Fidesz nevezte ki őket,és az MSZP meg a mandátumuk lejárta után,mást nevezet ki a helyükre!!Pedig ugye maradhattak volna,ugye!!Ez egy kicsit öngól,nem gondolod!Amit még mindig nem értesz,hogy az MSZP-nek meg volt a lehetséges ,hogy olyan embert tegyen oda,aki neki tetszik ,szimpatikus és eben nincs semmi!Viszont akkor ugyan ez a jog a Fideszt is meg illeti!Vagy nem!!Ki dönti el,hogy egy (MSZP) ember az csakis függetlenen és szakértő!!Egy fideszes meg csak pártemberke lehet,és nem hozzá értő!!Mindegy,hogy a szakmai múltja az meg van hozzá!KI dönti el??Te én Újságírók,politikusok,szakmai szervezet!Mindig az dönt aki többségben van!!Most a Fidesz,előtte az MSZP!

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.27. 23:28:47

@zobod: Pedig az ilyen "belvillongásokból" derül ki, hogy mekkora komcsik is a liblingjeid. De nem baj, csak védjed őket mindehol orrvérzésig, ha bírja a gerinced.

feketeesfeher 2013.09.27. 23:31:03

@putris72:
"minden kormány váltásnál,ez megy!"

Nem, nem ez megy.
Még a fidesz öndefiníciója szerint sem igaz az állításod.És a fidesz azért finomítva adja elő a "csak a fidesz"-t.
Amúgy még a felületesen érdeklődő is tud markáns különbségeket találni.

Az az ostoba sztereotípia, miszerint "eddig is ez volt csak más színekben" egyszerűen csak nem igaz.
Mondhatni hazug.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2013.09.27. 23:32:49

@Libatolvaj takarodj: Te szar. Vannak pozíciók, amiket nem szoponclisták alapján kéne betölteni. És ha azzal jössz, hogy "de az mszp is ezt csinálta" az nem mentség.Ja, el is lettek kergetve. Ezzel csak azt lehet elismerni, hogy a fidesz sem jobb, mint az mszp, pedig program híján azzal lett meg a 2/3-ad, hogy azt állította, hogy jobb.

feketeesfeher 2013.09.27. 23:34:39

@csavari:

Ne hazudozz bunkókám.
:)))

Behajtó70 2013.09.27. 23:40:31

A maszop meg a jobboldali színészeket halgattatta el, rúgta ki. Most visszakajátok.

HAHAHA!

acetil 2013.09.27. 23:41:03

@zengjen a dalunk fajtárs: na, te olvastad a jelentéseit? linkeld már be, én is olvasnám. azért szabózol egyfolytában, hogy ne a fidesz segge alá önként és dalolva bekúszó nyálas nyelvekről legyen szó?

feketeesfeher 2013.09.27. 23:41:41

@Behajtó70:
Na mondsza, kit hallgattattak el vagy kit rúgtak ki?

gigacherry 2013.09.28. 00:39:23

@putris72: "Sajnos a baloldal elfelejti,hogy a demokrácia az nem azt jelenti,hogy mindig mi mondjuk meg a tutit!"
A demokrácia azt jelenti, hogy senki nem mondja meg a tutit, senkinek nincs joga elhallgattatni azt, aki neki nem tetszik. Ha jól tudom, a baloldal ilyet nem tett. Mi értelme van teltházas előadások törlésének? Ki fogja kárpótolni a bevételkiesésért a szervezőket, az élmény elmaradásáért a közönséget? Nekem ez akkor sem tetszene, ha az MSZP csinálná. Megvan a jogom ahhoz, hogy most se tetsszen?

gigacherry 2013.09.28. 00:42:20

@Muzsikok közt: OK, akkor a balosok ne is adózzanak a közösbe.

gigacherry 2013.09.28. 00:44:16

@Libatolvaj takarodj: Teltházas előadások törlése azt jelenti szerinted, hogy hagyják őket magánpénzekből megélni?

gigacherry 2013.09.28. 00:46:29

@Muzsikok közt: Az ilyen színvonalú hozzászólásokhoz csak gratulálni tudok.

gigacherry 2013.09.28. 00:54:16

@zengjen a dalunk fajtárs: Jézusom! És még a baloldaliak azok, akik nem tudnak olvasni, írni, gondolkodni... Ki mondott olyat, hogy a politikai nézetek miatt kíváncsiak valakire? Egyébként pedig ha bármi miatt is kíváncsiak rá - márpedig akinek az előadására minden jegy elkelt, arra csak kíváncsiak valamiért - akkor miért nem hagyják megtartani az előadást? Mindegy, hiába kérdezem, valószínűleg ugyanazt a sablonválaszt kapom, meg azt, hogy az MSZP sem jobb, pedig de (mondom ezt úgy, hogy nem szavaztam rájuk). Keveritek a szezont a fazonnal, összemostok mindent, feltételezéseken alapuló sértéseket vágtok vitapartnereitek fejéhez és toljátok a demagógiát. Tök fölösleges veletek vitatkozni. Olyanok vagytok, mint a sakktábla mellett a galamb.

gigacherry 2013.09.28. 00:59:06

@Behajtó70: Párszor olvashattad fentebb, hogy ez nem pont így történt.
"Most visszakajátok." - Remélem, ettől még nem jön vissza a kajám, de ha mégis megtörténne, ajánlom, ne állj elém. Hahaha.

Ambiorix 2013.09.28. 01:08:34

Szemét Fidesz. Kormánypárti országgyűlési képviselő fiát nyomják be színigazgatónak!
Ja nem, hopp, várjunk csak, nem, az a másik volt...:)

Ambiorix 2013.09.28. 01:19:36

Amúgy érdemes volt elolvasni a posztot, egész új információval is szolgált, például, hogy Bajor Imre színész, én magam sose hittem volna...:)

Gerilgfx 2013.09.28. 02:11:01

@Ambiorix: önként nem folyatna ennyi szart a szájából.

csavari 2013.09.28. 05:17:51

@feketeesfeher:

A "B" listázás se a ti "találmányotok" volt? Persze a rajk pert meg recsket se ti csináltátok bolsevik zsidó fasiszták?!
A csillagokat is lehazudjátok az égről mocskos söpredék!

Kolb Ace 2 2013.09.28. 07:31:34

@HomicideWatch:

Orsós "MSZMP KISZ titkár" Viktor Stumpf "MSZMP KB" Istvántól, vagy Pozsgay "MSZMP" Imre (most épp fideszes köpönyegforgató) elvtárstól tanult? Netán Pokorni "MSZMP III/III besúgó" fatertól? Vagy Rogán "MSZMP KISZ titkár" Tónitól?

Fidesz = MSZMP. Ez az utódpárt. Az MSZP-be mentek az értelmesebb, reformer arcok, a fideszbe jutott a sehova nem kellő genetikai hulladék. Hazaáruló komcsipárt.

Kolb Ace 2 2013.09.28. 07:33:32

@csavari:

Ja, kezdjük az ősi zsidó Ráhel nevet viselő zsidókkal, jó? Szóljál a zsidó miniszterelnöködnek, te náci zsidó!

Kolb Ace 2 2013.09.28. 07:34:42

@csavari:

Recsk az rádfért volna. Megtanultál volna dolgozni, és nem segélyen meg trafikmutyin élősködni.

maroz 2013.09.28. 08:34:00

@barli: Én ezt többnyire ilyen bizniszmagazinokban láttam eddig. Févör a nagyon elfoglalt menedzsereknek, ne kelljen már nekik azt a sok szart elolvasniuk, kiemeljük a lényeget és már rohanhat is tovább Rawalpindibe alkudozni három hajórakomány mangánércre. :)

Azon gondolkodom, hogy miként lehetne ugyanezt mondjuk egy komolyzenei koncerten megoldani. A Fontos, Elfoglalt Emberek a koncert közben baszkurálhatnák a laptopjukat, a zenekar a végén összefoglalná nekik öt percben a lényeget? :)

maroz 2013.09.28. 08:59:01

@feketeesfeher: Hazug, mert ezt mondta a Klubrádió, ugye? ;)

Nézd ezt másként: megkérdezed a ballib híveit, hogy szerintük a fidesz ki akarja-e irtani a baloldal résztvevőit a magyar kultúrából, és a válasz az lesz, hogy: igen.

Megkérdezed a jobboldal híveit arról, hogy szerintük a ballib ki akarta-e irtani a jobboldali résztvevőket a magyar kultúrából, és a válasz az lesz, hogy: igen.

Megkérdezed a pártpreferenciával nem rendelkezőket arról, hogy szerintük törekednek-e a hazai pártok kulturális szupremációra, és a válasz az lesz, hogy: igen.

Te csak és kizárólag azért nem veszed ezt észre, mert drukker vagy. Attól pedig pont az a viselkedés, az az érvelés várható, ami tőled is. Most képzeld el, amint egy fradi-drukker azt mondaná, hogy hát, igen, a saját csapata is szabálytalankodott párat, jogos volt a kiállítás, így a vereség leginkább annak tudható be, hogy a fiúk bizony botrányosan rosszul játszottak.

De a lényeg az, hogy a ballib hülyítés, miszerint akik őt a saját kis kontraszelektált bagázsukból beültetnek a tuti helyekre azok nem azért lettek ám odaültetve, mert a mi kutyánk kölke, hanem azért, mert az egy arra érdemes, tehetséges, Mindenre Alkalmas Ember ma már nem működik. Egészen egyszerűen nem működik.

A vélemény-nyilvánító többség azt mondja, hogy legyen ezerszer inkább pártkinevezett, leszarja, csak végre tényleg tűnjön el a közéletből ez a kibaszott balliberális elit, pártelitestül, értelmiségi elitestül és minden kapcsolt részével együtt, beleértve a tíz deka párizsit is. És ez a lényeg, hogy a helyzet mai állása szerint 2014-ben is kétharmada-háromnegyede lesz annak az oldalnak, amelyik finoman szólva is nem különösebben bánná, ha tényleg nyoma sem maradna a honi kultúrában ennek a ballibnek. Én meg már csak egy jó eszpresszót kérnék. :)

feketeesfeher 2013.09.28. 09:23:29

@maroz:
Hát tényeket neked se sikerült mondanod.
Nem érdekel az elhivatottak érzelemvilága, nem érdekel, hogy mit hogyan éltek meg, mert nem foglalkozhatom minden egyes ember sajátos elképzeléseivel a világról.
Tényt mond, vagy tényt mondj vagy tényt mondj.

Ez a rendkívül unalmas "jadeutálokmindenkitésezértbiztosigazamvan" semmivel sem másabb hozzáállás, mint amikor valaki elkötelezetten ilyen vagy olyan.
Te meg elkötelezetten vagy semilyen.

01001100au (törölt) · http://ittmindenilyen.blogspot.co.uk/ 2013.09.28. 09:27:34

@zengjen a dalunk fajtárs: Azért ne keljen megköszöni ha valamiért megdolgozott.

Szabad idejébe mindenki azt csinál amit akar.

maroz 2013.09.28. 09:28:57

@feketeesfeher: Várj már pár hónapot, na, ne légy ilyen türelmetlen. 2014 májusára már meglesz az a tény. Pillanatnyilag úgy néz ki, hogy lesz vagy 80%-a a jobboldalnak az új országgyűlésben, annak a jobboldalnak, amelyik igen komolyan elkötelezettnek tűnik abban, hogy tényleg kibasszon minden ballibet még a Kossuth téri homokozóból is.

És milyen szomorúak lesznek attól, hogy ez téged nem érdekel, milyen szomorúak, istenkém. :))))

feketeesfeher 2013.09.28. 09:37:25

@maroz:
Leszarom a választásokat.
Az egy nagyjából fél óra az életemből.
Nekem alapvetően mindegy hogy ki kormányoz, ha jól kormányoz, és amúgy pedig nem gyalogol bele vasalt csizmával a társadalom lágy szöveteibe.

Miért kéne nekem a véleményemet megváltoztatni attól, ha megest kap a fidesz x%-ot és nyer?

Én egyetlen dolgot állítottam, azzal szemben pedig te nem hoztál egyetlen tényt, adatot sem, csak ez az ostobácska mellébeszélésed ment.
Ki a szart érdekel, hogy kik ücsörögnek a parlamenti patkóban?
Nem erről beszéltem.
Még mindég nem vetted észre?

maroz 2013.09.28. 10:12:54

@feketeesfeher: Ne engem okolj amiert meg te magad se tudod hogy mirol beszelsz.

Amugy meg szerintem ez egy egeszen jo dil: a jobboldalnak haromnegyede lesz, kipicsazza vegre a ballibet mindenhonnan, te pedig leszarod. Szerintem ezzel igy mindenki elegedett, en legalabbis teljes mertekben. :)))))

feketeesfeher 2013.09.28. 10:28:34

@maroz:
Bakker, te tényleg csak mellébeszélni tudsz.
:)))))

feketeesfeher 2013.09.28. 10:43:57

@maroz:
"A vélemény-nyilvánító többség azt mondja, hogy legyen ezerszer inkább pártkinevezett, leszarja, csak végre tényleg tűnjön el a közéletből ez a kibaszott balliberális elit, pártelitestül, értelmiségi elitestül és minden kapcsolt részével együtt"

:))))))

Honnan veszed ezt a hülyeséget?
Ezt max egy militáns 5%-os hardcore kisebbség gondolja.
A többiek meg pont leszarják.

Te meg úgy teszel, mintha bármi fogalmad is lenne a magyar valóságról, ehelyett kivetíted a társadalomra a saját frusztrációidat.
Ami az elején még vicces, de utána maga a dögunalom, mert ezen kívül gyakorlatilag semmi mást nem tudsz írni.

maroz 2013.09.28. 12:00:41

@feketeesfeher: Ja, persze, a mostani 70%-os jobboldali parlamenti fölény is csak az én kivetítésem, és persze ha 2014-ben ez 80%-osra emelkedik az is az lesz.

Valamint az is csak az én kivetítésem, hogy a ballibet lassan már a jobb érzésű dalárdaegyletekből is kibasszák, ugye?

A teljes jobboldali túlsúly, a ballib és pláne a baloldali és a liberális értékek totális bedarálása szintén csak az én kivetítésem, ugye?

De hát akkor számodra nincs is semmi probléma, minden a legtökéletesebb rendben, az ország helyzete és azon belül a ballib helyzete jobb, mint ideális, neked egyetlen problémád az, hogy én itten kivetítek, akkor meg?

Mi tehát a megoldás? Rekessz ki engem, a kivetítőt a tudatodból és minden tökéletesen rendben is lesz. Nem süllyed a sziget! :)))))

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.28. 14:09:09

@acetil:
Szabó Istvánnak az állambiztonság számára Képesi Endre fedőnévvel írt 48 jelentését részletesen tárgyalta a sajtó az általatok baloldalinak nevezett sajtót is beleértve (Élet és Irodalom). Pontosan megvan hogy kit hogyan mártott be, Jancsó Miklósról csak azt írta, hogy mindenki bolondnak tartja, őt ezért engedték érvényesülni (udvari bolond mindig jól jön)

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.28. 14:19:08

@gigacherry:
Egymástól veszitek át a nem kontrollált információkat, aztán a harmadik balbolond már kész tényként írja le, amit az első még csak sejtésként adott elő

Egyetlen konkrétum ebben a posztban Bajor Imre, akit színésznek nevezni már önmagában is csúsztatás. Valójában egy részeges fostalicska, akit Gyurcsék toltak hogy duruzsoljon a nép fülébe mindenfélét ami nekik jó. Neki mondott egyszer valaki valamit, amikor éppen nem volt részeg (?)

Itt van gyönyörködjetek benne milyen amikor részegen adja elő magát, de biztos nem ezért mondták le a fellépését mert botrányosan berúgva kabarézik a színpadon

www.youtube.com/watch?v=VRt7QLKCeXE

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.28. 14:24:33

@Pickles:
Szabad idejében berúghat ha akar, de amikor jó vastag gázsiért meghívja a párttitkár vidékre, akkor legalább várjuk előadás utánig aztán berúghatnak együtt

Neked is egy kis adalék róla:

www.blikk.hu/blikk_sztarvilag/visszatalalt-az-italhoz-bajor-imre-2180841

csavari 2013.09.28. 14:41:08

Kolb Ace 2,
Te hatökör veled volt egy pártban az orsós likud vitya, te kaptál tőle trafikot! A likud fidesz a te pártodból az mszmp-ből szakadt ki, ti voltatok egy központi bizottságban! Helyedben mélyen elásnám magad és csöndben maradnák! Recsken te voltál táborőr de remélem megkóstolod a fogoly életet is!

zengjen a dalunk fajtárs 2013.09.28. 15:11:05

@zengjen a dalunk fajtárs:
Hogy jó napod legyen, kigyűjtöttem két konkrét írást Szabó István ügynökmúltjáról. Hadd élvezd, milyen az igazi baloldali idol közelnézetben. Nem árt előtte bevenni egy hányáscsillapítót

www.es.hu/gervai_andras;egy_ugynok_azonositasa;2006-01-29.html

hvg.hu/velemeny/20110930_szabo_istvan
süti beállítások módosítása